Mezelf voorstellen

Laat ik mezelf even kort voorstellen! 

Mijn naam is Margaux Vandoolaeghe, studente aan de Hogeschool Vives en volg de richting Sociaal Werk in mijn eerste jaar.


Wie ben ik?
Mensen omschrijven me vaak als vrolijk, opgewekt en goedlachs. Voor mij is het belangrijk om een positieve kijk op het leven te hebben. Maar vaak ben ik ook verlegen en onzeker. Heel veel ben ik er mee bezig wat andere mensen van mij denken. Soms durf ik bepaalde handelingen niet uit te voeren omdat ik bang dat mensen me raar zouden bekijken. 

Woonplaats?
Op 20 september 2000 ben ik geboren te Roeselare. Ik woon in geluwe. Ja dat boerengat. Ik ben opgegroeid op een landbouwbedrijf waar ik vroeger vaak hielp. Ik ben trots dat ik mezelf een geluwenoare mag noemen. 

Hobbies? 
In mijn vrije tijd spreek ik veel met vrienden af. Ik zet wel graag eens een stapke in de wereld. Sinds november 2019 ben ik ook lid van studentclub Den Ipsoc. Verder werk ik ook nog in het Kruidvat en in Bistro Het Vredig Gerecht. 


Familiegeschiedenis 
In 1966 trouwde Danny Vandoolaeghe met Annie Kesteloot ze namen het ouderlijk bedrijf over van zijn ouders, het was een gemengd landbouwbedrijf met akkerbouw en veeteelt. Hoofdteelt was veel tabak waaraan veel handen arbeid was. Daarvoor werd de familie in de zomer ingeschakeld, buren en kinderen naaiden de tabak op koorden. Vanaf 1971 werd de tabak machinaal genaaid in een droogserre, daarna naar de droogast. In de winter werd hij in bundels verpakt, het was ook veel handwerk. Daarbij kwam er nog een 70 tal runderen met groot en klein waarvan 20 melkkoeien, daarbij waren er nog aardappelen - bieten - mais dat werd machinaal geoost, in 1998 nam Wim het bedrijf over en zijn we verder blijven meehelpen.



Until the next! 

En vergeet het niet, zorg goed je voor jezelf en anderen!

Reacties

  1. Dag Margaux!

    Ik kijk uit naar je volgende blogpost om te weten hoe jij deze tijd beleefd.

    Tot de volgende
    Schania

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Margaux,

    De opdracht om te bloggen is erg nauwkeurig uitgeschreven op mijn blog. Zie hiervoor deze post.

    https://benedictwydooghes.blogspot.com/2020/03/corona-dagboek.html.

    Lees dit grondig na, alles staat er in: over de thema's, hoe je punten verdient, het aantal bijdrages enzovoort.

    Welkom aan boord. Ik zie uit naar je bijdrages.

    bw

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts